Vores undervisere

• BabyRytmik
  • Børnehold 1-2 årige
  • RumKlang
Jeg er uddannet sanger, sanglærer og korleder fra Det Jyske Musikkonservatorium i 2011. Siden har jeg taget efteruddannelse indenfor bl.a. Anne Rosing Metoden, som tager udgangspunkt i stemmen som helhed set fra både et fysisk og psykisk aspekt. Vores stemme er påvirket af både psykiske og fysiske forandringer, og er i konstant udvikling. Derfor tager jeg som underviser udgangspunkt i den enkelte elev og dennes stemme lige netop i dette øjeblik. I min undervisning er det vigtigt, at eleven selv tager ansvar for egen læring og viser initiativ og lyst til at lære. Jeg viser ved hjælp af forskellige øvelser, hvordan elevens stemme kan udvikles og opnå en mere fyldig klang, bedre intonation, større indlevelse og udtryk. I arbejdet med kor har jeg stor fokus på fælles klang, intonation, improvisation, samt at sangerne selv er med til at tage ansvar for, at musikken udvikler sig. Ved siden af mit arbejde på Herning Musikskole har jeg min egen virksomhed i Vejle, hvor jeg underviser i sang og stemmetræning, klaver og babyrytmik. Desuden synger og spiller jeg til forskellige private arrangementer - ofte som solosangerinde, men også i forskellige duo konstellationer.

E-mail: anna.oe82@gmail.com