Vores undervisere

Underviser i:

• Klaver
  • De små synger
'I 1999 blev jeg uddannet som klaverlærer fra konservatoriet i Esbjerg med diplom i klassisk klaverpædagogik. Siden har jeg arbejdet som klaverlærer og organist i forskellige kirker. I 2007 blev jeg ansat som klaverlærer på Herning Musikskole. Her underviser jeg mest børn og unge, men også voksne. Jeg underviser i klassisk og brugsklaver. Jeg synes det er spændende at opleve når andre får øre for god musik. Det er dejligt at være med i det arbejde, når eleverne udvider deres musikalske horisont og dygtiggør sig i klaverspillet. Det er vigtigt at forældre - eller andre ansvarlige for eleverne, hjælper eleven med at få øvet jævnligt. Helst dagligt med en ugentlig fridag. Det er i øvningen at eleven udvikler sig. Udover fælleskoncerter for hele musikskolen, afholder jeg årligt 2 koncerter med kun mine elever. Det er til sommer og jul. Eleverne nyder at præsentere sin musik og sit arbejde for sæsonen.

E-mail: a-hansen70@mail.dk