Vores undervisere

• Guitar instrumenthold
  • Guitarorkestret
  • Banddoktor i Bandklubben
Jeg gjorde min uddannelse færdig på konservatoriet i Esbjerg i 2010, hvor jeg studerede klassisk guitar og havde rytmisk guitar som bifag. Desuden er min vej gået forbi Vejle musikskole, hvor det hele startede - og Kolding musikskole, hvor MGK (Musikalsk grundkursus) var min mellemstation mod konservatoriet. I øjeblikket spiller jeg mest klassisk musik, progressiv metal i mit band ”Nord” og diverse rock og pop-sange. Jeg har altid elsket guitaren, fordi den kan så meget. Den kan være et lille orkester i sig selv - den kan spille hæsblæsende soloer, når der er elektricitet i - og den kan skabe helt specielle sindsstemninger, hvis man lærer at behandle den ordenligt. Der skal øves rigtig meget for at få den til at ”synge”. Men når man får den til det, kan man ikke undvære den følelse, som det giver en - at få alle de ting ud af instrumentet. Hos mig kan man først og fremmest få undervisning i klassisk guitar, men også brugsguitar(akkorder) og el-guitar og alt hvad der ligger derunder som f.eks blues, jazz og heavy metal.

E-mail: tbjguitar@hotmail.com