Vores undervisere

Robert Baker

Underviser i:

• Klaver (Herning & Lindbjergskolen)
Robert er uddannet som pianist. Fra en tidlig alder voksede Robert op i Canada og modtog sit Performance Diploma fra The Royal Conservatory of Music i Toronto og en Ph.D. i musik komposition fra McGill University i Montréal. Han er også komponist og har arbejdet som musiklærer, akkompagnatør og dirigent for kor og ensembler i Canada og USA. Senest har han arbejdet som professor i musikteori og komposition i Washington D.C.

Robert flyttede til Danmark med sin danske partner i 2020. Han bor tæt på Aarhus og lærer dansk på sprogskolen - og ved at se masser af danske film og serier. I fritiden elsker han at løbe, se fodbold, male og køre på motorcykel rundt i landet. Lær mere om Robert på: www.robertabaker.net

E-mail: rabkomponist@gmail.com
Telefon: 29131970