Musikskolens Fokuslinje

FOKUSLINJEN - fra 13 år

For dig, der er mere seriøs omkring musikken og gerne vil have musikken, som en større del af din hverdag.

På Fokuslinjen skaber vi sammen et levende og spændende musikmiljø, hvor glæden ved musikken og fællesskab er i centrum.

Tilmelding/ansøgningsfrist senest den 31. maj 2024
For at blive optaget på Fokuslinjen skal du indstilles af din solofagslærer. Det betyder, at din lærer skal sige ja til, at du har forudsætningerne for at kunne følge med i undervisningen. dernæst holder vi en samtale med dig, hvor vi taler om både dine og musikskolens forventninger til det at gå på Fokuslinjen. Du kan læse mere om, hvad det vil sige at være elev på Fokuslinjen i vores folder.

UNDERVISNINGEN
Soloundervisning 40 min. pr. uge. Her får du mulighed for at udvikle dig på dit  instrument/stemme.
Fællesfag 75 min. pr uge. Her får du teori/hørelære, SSB, sammenspil og meget mere.

Fokuslinjen er også et fællesskab med gode oplevelser, ture ud af huset og events, som I selv er med til at skabe.

Prisen er i sæson 2024/2025 kr. 7.800,- (4 rater á kr. 1.950,-)

I forbindelse med onlinetilmelding til Fokuslinjen vælges dit hovedfag (instrument eller stemme).
Ønsker du flere fag på musikskolen, så skal du tilmelde/gentilmelde dig faget særskilt (det gælder også øvrige sammenspil, kor og orkestre).

• Mette Marie J. Ørnstrup
  • Thomas Andersen