Familiehold for 2-6-årige

Musik kan skabe et særligt rum, hvor vi sammen kan synge, danse, lege og spille. Musikken er vores ekstra sprog, og vi kan kommunikere med vores børn gennem musikken - helt uden ord.

På børneholdet kan du og dit barn deltage i et musikalsk fællesskab, hvor vi sammen styrker derigennem de motoriske, sociale, sproglige og musikalske evner. Undervisningen er tilpasset børnenes kunnen og alder, og holdene rummer alle slags små mennesker.

Man skal have en forælder eller en bedsteforælder med sig på børneholdet, og det er alletiders chance for at have en ganske særlig stund sammen med børnene. Det er i øvrigt en stor myte, at man som forælder skal kunne synge for at skabe musik- og sangglæde hos sit barn - på børneholdet skal vi bare dele glæden ved musik, bevægelse og nærvær.

Holdet starter i september og varer frem til maj, men man er meget velkommen til at sende en tilmelding i løbet af året - måske er der plads til lige netop dig!

familiehold kan man komme én forælder/bedsteforælder med et eller flere børn. Vi opfordrer til, at man følges med en søskende eller en kammerat, men man er også meget velkommen, selv om man bare er én voksen og ét barn.

HUSK AT TILMELDE HVERT BARN, som du ønsker på holdet.

Der er max 12 børn på holdet.

Prisen for at deltage på børneholdet er to rater á DKK 683,50 (i alt DKK 1.367 ekskl. årsgebyr)

Du kan altid ringe eller skrive til kontoret, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig.

• Ulla Andresen Schmidt