Soloundervisning

Her kan du se alle vores tilbud i alfabetisk rækkefølge. Du kan også kigge i menuen til venstre for at se, hvilke soloinstrumenter du kan melde dig til.

Keyboard

Keyboardundervisning på Herning Musikskole

På Herning Musikskole kan du spille på keyboard, og du kan starte, allerede  når du er 7 år gammel! Som nybegynder vil du som oftest blive introduceret til et udvalg af kendte børnesange og den moderne pop- og rockmusik.

Start: fra 7 år og opefter
Hvornår: mandage, tirsdage og torsdage - kontakt kontoret for yderligere oplysninger
Hvor: Herning Musikskole, Nørregade 7 C samt decentralt - se adresseliste ved tilmelding
Instrumentleje: det er desværre ikke muligt at leje et klaver på musikskolen, men vi vejleder meget gerne, hvis du ønsker at købe et

MANDAGETIRSDAGEONSDAGETORSDAGEFREDAGE

Aulum Kristne Friskole

KildebakkeskolenKildebakkeskolen
Kibæk Musikskole

Timring Skole
Skarrild Skole

Vinding Skole (Sørvad)

Mere om keyboardet

Et keyboard er et tangentinstrument hvor lyden frembringes elektronisk. Derved kan det imitere andre instrumenter såsom trommer, bas, strygere eller klaver.

Keyboard er et godt instrument, hvis du vil lære det musikalske håndværk fra grunden.

I undervisningen kommer du til at spille efter noder (også basnoder), efter akkorder og efter gehør.

Skolens lærer(e) vil gerne høre, hvad DU kunne tænke dig at spille - om det være klassisk, populær eller rytmisk musik.

• Anders Dybdal
  • Allan Harboe Karlsson