Soloundervisning

Her kan du se alle vores tilbud i alfabetisk rækkefølge. Du kan også kigge i menuen til venstre for at se, hvilke soloinstrumenter du kan melde dig til.

Wild Card til undervisning, Lind Skole

For dig, der har gået på Musikkarussel - og nu skal vælge instrument.

Hvad kan jeg?
Du kan få undervisning sammen med dine klassekammerater på hold á 2 eller 3 elever. Dine forældre skal kun betale for 10 min., og afhængig af om du er på et hold med 2 eller tre, får du faktisk undervisning i 20 eller 30 min.
Det er nemt! Undervisningen vil nemlig foregå om tirsdagen Lind Skole, og du kan vælge imellem at spille på tværfløjte, klarinet eller guitar (obs: guitar kan man også spille om onsdagen).
Betalingen for undervisningen i denne sæson foregår i tre rater á kr. 511,5 (ekskl. årsgebyr), som betales hhv. 1/12-21, 1/2-22 og 1/4-22.
Og ved du hvad? Du får GRATIS instrumentleje hele denne sæson! (Normalpris er kr. 650 pr. år)