Soloundervisning

Her kan du se alle vores tilbud i alfabetisk rækkefølge. Du kan også kigge i menuen til venstre for at se, hvilke soloinstrumenter du kan melde dig til.

Marimbahold på Holtbjerg (3 - 6 klasse)

Det er for elever i 3 - 6. klasse, som går på Herningsholmskolens afdeling på Holtbjerg

Fra august kan du komme til at gå til marimba hos Ulla, selvom du ikke har det på skemaet!

• Vi bygger videre på det, I allerede kan, så I bliver bedre og bedre både til selv at spille og til at spille sammen.
  • Vi laver nogle små koncerter for de andre elever på Holtbjerg i løbet af skoleåret.

Det er Herning Musikskole, som står for det, og det vil foregå onsdag lige efter skoletid kl. 14.15-15.00 i musiklokalet.

Normalt koster holdet 1.500 kr. for en sæson, men det bliver GRATIS for dig!
(Musikskolen og din egen skole vil sørge for, at du får en særlig friplads)

Der kan være max 9 elever på holdet, så skynd dig - tilmelding er først til mølle!