Bandklubben

Undervisere i Bandklubben

Thomas Andersen

Thomas er Banddoktor i Bandklubben.

Han er rytmisk guitarist og uddannet fra Syddansk Musikkonservatorium i 2019 som musiker og musikpædagogisk udvikler.

Som musiker spænder han meget bredt og er både aktiv inden for jazz, funk, blues og pop. Udover at være aktiv musiker har han også skrevet bogen “Improvisationsidéer”.

Thomas lægger stor vægt på, at alle skal føle sig hørt og have det sjovt sammen - det er der, den fede musik opstår!

Randi Bjerg

Randi er Banddoktor i Bandklubben

Hun elsker musik og har siden hun var lille dyrket fællesskabet omkring musikken. Hun er uddannet fra Musikvidenskab på Aarhus Universitet med tilvalg i Entreprenørskab og Lyddesign på Aalborg Universitet i 2023.

Randi er nysgerrig på hvordan musik kan forbinde os som mennesker, og så elsker hun desuden at lære at spille på nye instrumenter - blandt andet købte hun en saxofon for 2 år siden fordi.. hvorfor ikke? Hun bruger dog mest klaveret, den akustiske guitar og sin stemme, når hun dyrker sin musik med sit band KRÆS og sit festband.

For Randi er det vigtigt at øvelokalet er et frirum, hvor tanker og idéer frit kan blive delt og undersøgt med hinanden.

Underviser Thomas Bøgh Jensen

Thomas Bøgh Jensen

Thomas er Banddoktor i Bandklubben.

Han er uddannet fra konservatoriet i Esbjerg i 2010, hvor han studerede klassisk guitar og havde rytmisk guitar som bifag. Desuden er hans vej gået forbi Vejle musikskole, hvor det hele startede - og Kolding musikskole, hvor MGK (Musikalsk grundkursus) var mellemstation mod konservatoriet.

I øjeblikket spiller Thomas mest klassisk musik, progressiv metal i sit band ”Nord” og diverse rock og pop-sange. Han har altid elsket guitaren, fordi den kan så meget, men han favner bredt, når han møder ungerne i Bandklubben.

Nikolaj Bugge

Nikolaj er koordinator i Bandklubben.

Nikolaj er uddannet fra Det Jyske Musikkonservatorium i 2018 med speciale i rytmisk guitar, komposition og sammenspilsledelse.

Han har i mange år gjort sig bemærket på undergrundsjazz-scenen, bl.a. med de anmelderroste bands Røgsignal og I Just Came From The Moon. I dag er han i lige så høj grad en del af indie-scenen med bandet Yune

Nikolaj er desuden koordinator for Bandklubben i Aarhus, co-leder af Grobund Bandakademi, aktiv i en række bestyrelser og leder af koncertforeningen Sun Ship