Orkesterklubben

Orkesterklubben (for 8-11  årige)

Orkesterklubben er stedet, hvor fællesskabet er i centrum omkring musikken. Du vælger et af følgende instrumenter: violin, fløjte, klarinet eller trompet. Du låner instrumentet gratis og må gerne tage det med hjem for at øve.

I orkesterklubben spiller du aldrig alene. Du spiller både i mindre grupper og hele orkestret sammen. Du vil opleve et stærkt musisk fællesskab, hvor den legende tilgang til musikken og fællesskabet er i centrum. Du vil blive mødt af tre glade og smilende lærere, som er klar til at give den fuld gas.

Du skal være mellem ca 8-11 år gammel. Du behøver ingen forudsætninger for at deltage. Alle er velkomne. Du lærer at spille på det instrument, du har valgt, og sammen med de andre elever lærer du også, hvordan man læser noder og rytmer.

Vi mødes hver tirsdag kl 16.00-17.15. Ud over den ugentlige time skal vi også spille koncerter og på ture.

Pris fra august 2023: 4 rater á kr. 500 + et årsgebyr på 100 kr.

• Jesper Blæsbjerg Sørensen
  • Jane Wind-Hansen