Vores undervisere

• Orkesterklubben
  • Småhold - Violin
  • Klassisk Klang
Musikken er kommet til mig gennem generationer – lige fra min bedstefars violinspil til mine forældres korsang - jeg har dyrket musikken i hele mit liv. For mig gælder det om at sprede musikglæden så meget som muligt, for jeg synes, det giver en masse positiv energi og evner. At spille violin kræver tålmodighed, disciplin og kreativitet - og spilklangen fortæller præcist, hvad vi føler… På 2. år på konservatoriet fik jeg en lammelse og kunne ikke spille i 7 år. Det var et mirakel for mig at kunne spille igen - derfor sætter jeg stor pris på detaljer, når jeg spiller med eleverne. Jeg er vild med sammenspil, korsang og fællesprojekter - skriver noder, arrangementer og fylder årets emnekoncerter med musik - gerne med kollegaer og elever. Jeg har en fuld polsk musikuddannelse – taget gennem 20 år - i violin, musikteori og klaver, samt dirigentretning som speciale. Desuden sluttede jeg af med en kandidat i musikpædagogikum og videreuddannelse i sang og stemmetræning. Jeg vil altid gerne spille sammen med andre - både violin, klaver, cello, guitar, fløjte, fagot, sang og andre akustiske instrumenter.

E-mail: Hidden
Telefon: Hidden