Vores undervisere

• Trommer
  • Trommer instrumenthold
  • Trommeministeriet
Siden tidlig morgen har min passion klart været trommerne. Man vil nok kunne gå så langt at kalde mig NØRDET! Den glæde jeg oplever ved at lege og eksperimentere i Rytme-universet har udviklet sig til et KALD. Jeg ser det som min fornemste opgave at inspirere, undervise og udfordre andre tromme-interesserede. At følge og guide, ung som gammel, giver stor mening for mig. Jeg mener nemlig at MUSIK ER FOR ALLE! Min undervisningserfaring startede ca. 1984 og har givet mig uvurderlige erfaringer i solo og gruppeundervisning. Jeg har undervist privat, på folkeskoler, efterskoler, højskoler, seminarier, Danmarks Lærerhøjskole, aftenskoler og ikke mindst Musikskoler. For tiden er det Jazz'en jeg dyrker mest. Jeg er så heldig at medvirke i 3 meget forskellige Jazz-trio's.

E-mail: Hidden
Telefon: 52232013