Vores undervisere

Underviser i:

• Guitar
  • Guitarorkestret
Jeg blev bidt af guitar som ung i 60´erne. Det var først Beatles o.l., men så faldt jeg over en plade med den spanske klassiske guitarist Andres Segovia. Det var en "øre-åbner" for mig. Der var ingen musikskole, hvor man kunne lære sådan noget, så jeg fandt en privat lærer, som kunne det. Senere har jeg haft flere gode lærere i klassisk guitar, men hele tiden har jeg spillet folkemusik, blues, jazz og latinamerikansk musik ved siden af, og det gør jeg stadig. Jeg er oprindelig uddannet som bibliotekar, men efter et højskoleophold på musiklinje, var der en musikskole, som søgte en guitarlærer - og det skulle lige prøves. Det viste sig, at være rigtig sjovt og spændende, så jeg blev ved det - og det har jeg har været glad for!!

E-mail: hanscarlnagel@gmail.com