Vores undervisere

• Rytmisk sang
  • Sang & klaver
  • LYRIK
Jeg er uddannet sanger og musikpædagog fra Det Jyske Musikkonservatorium og Rytmisk Musikkonservatorium i 2006, med musiker diplom eksamen. Endvidere har jeg taget efteruddannelsen Voice embodiment, under Anne Rosing-Schow. I 2017 bliver jeg færdig med min Master i Ledelse af Vokalmusik fra Det Jyske Musikkonservatorium. Jeg har undervisningserfaring med både børn, unge og voksne siden 2001 Lige nu dirigerer jeg 7 kor og underviser i solosang. Jeg går meget op i at undervisningen skal være nærværende og relevant for eleven. I korene er eleverne selv med til at præge repertoiret - og jeg laver de fleste arrangementer selv. Inspiration er et nøgleord i min undervisningen, og min rolle er at hjælpe eleverne med at udfolde det potentiale de har, men endnu ikke mestrer. Igennem at lære dem teknik, viden om instrument og teori samt at bruge indlevelse, intension, flow, udtryk osv. men først og fremmest handler det om glæden ved at synge og spille.

E-mail: m@mgry.dk
Telefon: Hidden