Babyrytmik og børnehold

På Herning Musikskole kan I starte på børnehold direkte fra babyrytmikholdet - eller når I er klar. Vores hold starter ved 1 år, og børnene kan være med, indtil de er 6 år gamle. Undervisningen på de forskellige hold er tilpasset børnenes alder og kunnen, og der er plads til alle slags små mennesker.

Man skal have en forælder eller en bedsteforælder med sig på børneholdet.

HVILKET HOLD SKAL I MELDE JER TIL?

Børneholdene starter undervisningen den sidste uge i august og varer frem til slutningen af maj - altså et helt skoleår. I er også meget velkomne til at sende en tilmelding i løbet af året - hvem ved, måske er der plads til lige netop jer!

• Babyrytmik: kr. 352 (8 uger)
  • Alle børnehold fra 1-6 år: kr. 1.367 pr. år ekskl. årsgebyr (betales i to rater)
  • Musikværksted: kr. 2.724 pr. år ekskl. årsgebyr (betales i fire rater)

Priserne på børnehold og musikværksted er forskellige, fordi børneholdene er større end musikværkstedsholdet

Du kan nedenfor se, hvilke hold vi tilbyder, og hvilken aldersgruppe I skal melde jer på. Klik på holdet for at komme til tilmeldingssiden eller find holdet i menuen til venstre.

MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG

UDVALGTE LØRDAGE

Familielørdag v/Ulla
kl. 10.30-11.30

Klik på holdet for datoer og for at læse mere

På Kildebakkeskolen i Vildbjerg og på Aulum Kristne Friskole kan du desuden melde dig til Slagtøjsværksted, hvis du går i 0.-6. klasse. Klik på holdet for at læse mere.

*På familiehold kan man komme én forælder/bedsteforælder med et eller flere børn. Vi opfordrer til, at man følges med en søskende eller en kammerat, men man er også meget velkommen, selvom man bare er én voksen og ét barn.

NB. HUSK AT TILMELDE DIT BARN SOM ELEV - og dig selv om værge/betaler

Mere om børnehold

Musik kan skabe et helt særligt rum, hvor vi sammen kan synge, danse, lege og spille. Musikken er vores ekstra sprog, og vi kan kommunikere med vores børn gennem musik og leg - helt uden ord. Du og dit barn kan deltage i et musikalsk fællesskab, og derigennem skal vi sammen styrke de motoriske, sociale, sproglige og musikalske evner.

Man skal have en forælder eller en bedsteforælder med sig på børneholdet, og det er en alletiders chance for at have en særlig stund sammen med børnene. Det er i øvrigt en stor myte, at man som forælder skal kunne synge for at skabe musik- og sangglæde hos sit barn - på børneholdene skal vi bare dele glæden ved musik, bevægelse og nærvær.

E-mail: post@herningmusikskole.dk