Night Train Big Band

Night Train Big Band

Night Train Big Band er en stor flok entusiastiske jazz-elskere, der holder til på Herning Musikskole!
Repertoiret i orkestret er meget blandet, og man møder både god, gammeldags bigbandmusik med Count Basie og Frank Sinatra og nyere numre med blandt andre Michael Bublé og Weather Report. Night Train er heller ikke blege for at kaste sig ud i fede bluesnumre eller filmmusik.

Når orkestret er fuldt besat, er det med omkring 20 musikere på scenen. Både kvindelige og mandlige solister har gæstet Night Train, og de har endda optrådt med Jette Torp og Sigurd Barrett.

Hvornår: Onsdage kl. 19.00-20.45 (sæsonen løber fra august til maj)
Alder: Fra gymnasiealder til pensionistalder
Koncertaktivitet: 5-6 koncerter årligt
Optagelsesbetingelser: Godt instrument- og nodekendskab (der er mulighed for at komme på prøve i orkestret i en kortere periode)

PRIS
  • Medlemmer over 25 år: kr. 695 (betales i 2 rater)
  • Medlemmer, som er soloelever på musikskolen under 25 år: Gratis

TILMELDING
Hvis du er interesseret i at blive optaget i Night Train, så kontakt orkestrets dirigent Jesper Blæsbjerg Sørensen for at høre mere

Ønsker du at melde dig ind i orkestret, kan du gøre det lige nedenfor.

OBS: Orkestret er fuld besat på nær en plads basungruppen og en plads i trompetgruppen.

• Jesper Blæsbjerg Sørensen