RumKlang

RUMKLANG på Herning Musikskole

RumKlang er en vokalgruppe for unge kvinder i alderen 15-21 år. Vi synger nutidig rytmisk musik, og vi synger a capella - vi bruger altså kun vores stemmer og har ingen instrumenter med. Vi synger 4-6-stemmige arrangementer, og på vores repertoire finder du kunstnere som Nabiha, Julie Maria og Fallulah.

I RumKlang er vi ambitiøse og har en masse koncerter i løbet af året - men vi elsker virkelig også fællesskabet, og det er vildt hyggeligt, når vi øver hver torsdag! Der er garanti for både grin og kage til vores prøver!

Fordi vi er en ambitiøs gruppe, skal man til en optagelsesprøve for at blive optaget i RumKlang. Hvis du godt kunne tænke dig at være med, skal du bare tilmelde dig online (nederst på denne side), og så skal du nok høre fra os.

Du er også altid velkommen til at kigge forbi en torsdag til en af vores prøver, så du kan møde os og høre, hvad vi laver.

Alder: 15-21 år
Hvornår: torsdage kl. 16.50-18.50
Antal gange: korprøver ugentligt - du kan tilmelde dig hele året

• Det koster kr. 1.293 pr. år ekskl. årsgebyr (betales i 2 rater)
  • Hvis du er soloelev på musikskolen og er under 25 år, er det gratis at synge i RumKlang!

Er du ikke elev på Herning Musikskole? Se mere om alle vores musiktilbud lige her!

Du kan også finde os på Facebook eller høre noget af vores musik på SoundCloud

• Anna Klinkby Østergaard