Elguitarundervisning

Elguitar-undervisning på Herning Musikskole

På Herning Musikskole kan du modtage undervisning i elguitar på alle niveauer - fra du er helt nybegynder, lidt mere øvet eller måske endda drømmer om at studere videre på MGK eller et musikkonservatorium.
Du kan som udgangspunkt starte med at spille, når du er 8 år.

Hvis du er yngre, men rigtig gerne vil i gang, så kan du altid kontakte kontoret - der kan nemlig være undtagelser, så du kan starte med undervisningen i elguitar, før du fylder 8 år.

Start: fra 8 år og opefter
Hvornår: mandag-fredag - kontakt kontoret for yderligere oplysninger
Hvor: Herning Musikskole, Nørregade 7C samt decentralt - se adresser ved tilmelding
Instrumentleje: elguitar udlejes normalt ikke - kontakt kontoret for yderligere oplysninger

• Aulum Kristne Friskole

Pris
  • Eneundervisning u. 25 år (20 min.): kr. 4.152 pr. år ekskl. årsgebyr (betales i 4 rater)

Mere om elguitar-undervisningen

Som begynder i elguitar kommer du til at lære de vigtigste grundakkorder og skalaer. Når du bliver klar, begynder vi at spille forskellige numre inden for rock, pop, blues og alt muligt andet fedt!

Du kan melde dig til undervisning alene eller sammen med en eller to andre elever, som er på samme niveau som dig. Der er også mulighed for en mellemvej, hvor du vælger undervisning alene og indimellem bliver sat sammen med andre elever, der enten også spiller elguitar eller spiller på andre instrumenter. På den måde får du lov til at have forskellige former for sammenspil. Tag en snak med din lærer om den rigtige løsning for dig.

Soloundervisning og sammenspil er to undervisningsformer, der virkelig understøtter hinanden, og der lægges stor vægt på, at du kommer til både at spille alene og i fællesskab med andre i løbet af din undervisning. Du kan for eksempel spille i rockband på musikskolen! Her spiller du sammen med en masse andre seje elever og kommer ud og spiller koncerter. Og du kan også melde dig ind i Bandklubben, hvor det handler om at lave og spille sin helt egen musik.

• Zourab Chatberachvili
  • Rasmus Boje-Nielsen