Her underviser vi!

Vidste du, at vi underviser i hele Herning Kommune? Måske underviser vi endda på din skole! Tjek alle vores undervisningssteder ud nedenfor!

Wild Card til undervisning, Tjørring Skole

For dig, der har gået på Musikkarrusel - og nu skal vælge instrument.
Vi vil gerne tilbyde jer wild card til guitar, fløjte, accordeon, trompet eller klaver i musikskolen i kommende sæson.

Undervisningen vil fortsat foregå på Tjørring Skole

På hold tildeles man 15 min. per uge med tilsvarende betaling.
Læreren sammensætter holdene ved sæsonstart.
Er man 2 elever, går man 30 min/uge , 3 = 45 min./uge osv.
Skulle der i løbet af året ændres på holdet, kan minuttallet altså også variere, men man vil altid få minimum de minutter, man betaler for - og som udgangspunkt jo egentlig flere.

Skriv en kommentar i bemærkningsfeltet, hvem du har aftalt at gå sammen med.

Det er også muligt at bruge sit wild card til 20 minutters soloundervisning, hvis du hellere vil gå alene - eller hvis du er den eneste, der melder dig på ét instrument.

Priser:
  • Undervisning på hold koster kr. 3.146 pr. år ekskl. årsgebyr (4 rater á kr. 786,50) Prisen er den samme, som vi opkræver for Musikkarrusel
  • Eneundervisning  20 min/uge kr. 4.194 pr. år ekskl. årsgebyr ( 4 rater á kr. 1.048,50)
Årsgebyr kr. 100,-

Instrumentleje koster normalt kr. 650,-  pr. år, men forsætter du på tværfløjte, trompet eller accordeon, så vil det være gratis for dig det første år (guitar og klaver/keyboard udlejes ikke på musikskolen).